søndag den 21. marts 2010

Skattejagt



Nu er der ikke flere Thailandssider til albummet, og det er blevet tid for at opdatere nogle af de LO'er jeg har lavet til børnebørnenes album. Først 4 sider til Carls album.

Da Carl holdt 3 års fødselsdag i maj (GISP... det er snart et år siden!!!)... havde hans mor arrangeret skattejagt for alle børnene som var med. (Jeg har vist nogle af billederne tidligere).
Nå, men nu blev de så scrappet - mattet på sort karton - opsat på BG papir(kan ikke huske hvad det hedder :o/) og jeg har brugt skattekort, pile, flag og alfabetet DISCO fra QK. De øvrige dies er fra cuttlebug.

Tak for besøget og hyggelige kommentarer - hav en dejlig dag.

Her er sneen væk fra haven... solen skinner... og det er straks tid til en travetur.

SES

Posted by Picasa

8 kommentarer:

Dorit sagde ...

Ha-ha, alle de skønne sørøvere. Fedt at få sådanne sider om sit liv som barn, albummet er guld værd nu og når børnebørnene bliver større/voksne.

Betina Olesen sagde ...

Det er sørme da dejlige sider, man kan ligesom fornemme stemningen på de fotos... og som Dorit siger, må det være en skøn gave at få sådanne sider..

God gåtur..

Karina Beck sagde ...

Skønne layouts med masser af stemning.
Jeg istemmer mig koret, det bliver et dejligt minde senere i livet med de albums.
God søndag.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op en masse dejlige sider til bogen. Må da godt nok sige "jeg ta'r hatten af" for at du laver til alle dine børnebørn. Synes knap jeg kan nå at følge med til mine 2 børn

troll13 sagde ...

Rigtig flotte sider, du har fået lavet, indponerende hvad du får lavet :o))

Sarah sagde ...

Lækkert lækkert LO's.
så mange lækre detaljer.

Charlie sagde ...

Ja der kan du bare se - tiden gaar ikke???? Det maa jeg med kun et barnebarn jo ogsaa sande - og du har jo hele 6 nu... GISP
Men FLOTTE sider til Carls album - perfekt maade at huske en dejlig boernefoedselsdag, som han jo nok ellers ville glemme naar han bliver stoerre. Knus

Gitte sagde ...

Åh, hvor skønt med en skattejagt. Det er noget, som de vil huske med glæde - især når oplevelsen er scrappet med kærlig hånd. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...