fredag den 21. maj 2010

Hans LO#1


Den week-end, hvor Lars og drengene var her på overnatning, tog jeg disse billeder af Hans. Det er første pindeis jeg ser ham spise (heldigvis én af dem i børnestørrelse), og jeg er glad for, at det var med vand og vaskeklud i nærheden. ;o)
Han klarede det nu fint, og der blev et helt "tegneserie" LO ud af det... - hvorfor skal chokoladen altid spises først???
Det er første LO til Hans' album (de starter nemlig først, når man er 1 år). Teksten står på bagsiden med en kærlig hilsen fra farmor.

Papiret er Crate Paper Freedom. "IS" er pandurobogstaver (tegnet af) på brun bassil og tilsat hvide prikker. "er godt" er QKMarisa. Stjernerne (brun og hvid) er fra en gavepakke fra Cecilie (tak) og nogle guldstjerner fra en eller anden "godtepose" passede perfekt inden i.

Tak fordi du kom forbi... lægger du en kommentar bliver jeg glad... Hav en dejlig dag...(mon ikke solen bryder igennem?)
Jeg skal til Charlie HELE DAGEN og LEGE!!! kører lige om lidt... JUBIIIIIII... det bliver hyggeligt...og garanteret sjovt... =0)
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super super dejligt layouts! Flotte farver og skønne billeder af den lille mand ; )

Dorit sagde ...

Dyb konentration ! Også noget af en udfordring med den første is, som er pakket ind i chokolade, der knækker og is, der løber ned i ærmet. Fin billedserie til Hans' bog. De børnebørn bliver vant til en fotograferende farmor, hi-hi !

Kirsten sagde ...

Åh hvor han nyder sin is :-D
Han er vældig koncentreret om projektet :-D
Det er nogen rigtig kære billeder du har skudt, og du har fået et dejligt LO ud af dem. Jeg kan rigtig godt lide dine overskriftbogstaver.

Rigtig God Pinse :-D

Charlie sagde ...

Allerførst 1000 tak for en HYGGELIG dag!! NU har jeg jo så tid til at kommentere siden med Hansemand. Hvor er han skøn og hvor er det en fin serie om hvordan man får det meste af en is indenbords. Stjernerne passer fint og papiret er lækkert i farverne til is med chokoladeovertræk. SKØN side til hans album. Knus

Unknown sagde ...

Sikke nogle fantastisk skønne billeder du her pryder med... Hvor er han skøn, som han sidder der og spiser is! Detaljerne er rigtig fine... Håber du havde en skøn dag i Charlies selskab :o)
God Pinse
Knus
Engel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...