mandag den 15. november 2010

Valentines kort


I weekend'en har jeg fået lavet nogle håndfulde kort til OSH. Temaet er Valentines - dog har jeg valgt friske farver til nogle af dem så de også kan anvendes som en "knus og kram" kort.
Tror der blev små 50 kort i alt.
Charlie sender jo i uge 49, så vi må "op på lakridserne" og give den en skalle. ;o)
Filthjerterne på de farvestrålende kort er fra Søstrene Greene... en pæn posefuld selvklæbende filthjerter i 3 str. og 4 farver for 6,60 kr.!!!

Håber du (på trods af det ALDELES blandede vejr) har haft en dejlig week-end.
Hav en god ny uge...

Tak for besøget... lægger du en kommentar, gør du mig glad... det varmer at læse ;o)
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er så flot med alle de kort, du får lavet til OSH! Og god ide at lave valentines kortene, så de er til mere end kun ét formål.
Du må have en ny god uge.

Charlie sagde ...

De er superfine - og ja godt at de også kan bruges til alm. knus og kram hilsner resten af året. Dem glæder jeg mig til at se med fingerene når vi ses igen. =0) og TAK for sidst.

Mette W. Sørensen sagde ...

Flotte kort og dejlige farver du har brugt dertil..
Kan du have en rigtig god uge

Cecilie sagde ...

Det er jo ikke helt skævt med kort, der kan mere end én ting. Jeg har også gang i produktionen til uge 49 ;o)

Hav en dejlig uge.

Annette / aka sagde ...

Du er da bare en kort-haj efterhånden. Og så i de mængder. FLOT.

Charlotte Ravn sagde ...

Hej Margit moviestar! ;)
Hvor er du bare produktiv og hvor er de bare søde!

Gitte sagde ...

EJ nogle skønne valentinkort du har lavet til OSH. :) Flotte farver og detaljer. Måske man skulle smutte forbi søsterne Greene.:)

Åh hvor er det nogle rigtig flotte LO du har lave fra I havde Hans med på biblo.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge
Knus

Anne-Mary sagde ...

Kære margit!
Hvor er du dog flittig.
Der er bestemt nogle som bliver glade. Knus Anne-Mary

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...