torsdag den 27. januar 2011

Krydstogt #12 Sibelius



Her kommer det så... Sibelius-monumentet... som jeg viste billeder fra på min header i efteråret. Jeg er totalt facineret af dette monument. Synes, at det er så godt tænkt, at disse rør (som i mit hoved ligner orgelpiber) skulle udgøre monumentet for denne dygtige, verdensberømte komponist.
Da jeg sad med disse billeder og sider til albummet kom min mand ind på værelset, kiggede mig over skulderen og sagde..."...der mangler nogle noder" - så derfor er der "spræl" på disse sider... et sådant ønske kan man jo ikke sidde overhørig =0)
Egentlig var det vel også godt set!!
Papiret er ... ta-ta-ta... fra BGWisteria... (fnis)... alfabetet Marisa(stor) fra QK.
Tak for besøget og for jeres kommentarer. Det er super dejlig læsning.
Hav en dejlig dag.
SES

6 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Det er da også super Flot - også med noderne - det var godt set.
Krammer Heidi

Annette / aka sagde ...

Flotte sider...men du kan jo også sagtens, når du sådan har hjælp på . LOL. Men det var nu godt set med de noder.

Karina Beck sagde ...

Spændende monument. Tak for kigget.

Dorit sagde ...

Sibelius... minder mig i den grad om den gamle serie "Kontrapunkt" med Sten Bromann, han havde en særlig måde at udtale navnet på: Sjibeeelius, kan du huske det !!?
Men jeg deler din fascination, det er godt tænkt, og billedet fra din header var genial.
- Godt med en hjælper :-0

Charlie sagde ...

Jamen dog - fornemmer jeg en skabsscrapper på vej ud. Bare K og J nu ikke begynder at BRUGE af vores lager (fnis) - så må vi hellere komme med gode råd til vinbrygningen. Men fint blev det LO ligemeget hvor mange I har været om det. =0)

Charlie sagde ...

Mig igen - der ligger en lille hilsen til dig på min blog =0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...