lørdag den 26. februar 2011

Sidste fødselsdag i februar

Min venindes mand havde fødselsdag i torsdags - samme dag som "Lille-Hans". Men da de bor i Frankrig, vidste jeg ikke, om kortet nåede frem til selve dagen. Jeg ved nu, at det ER nået frem til tiden, så her er det - omend lidt forsinket. Til gengæld ved jeg også nu, at det er i dag I skal fejre dagen... så LIDT passende er det dA... ;O)
Min veninde og jeg morede os en del over, at vi fik et barnebarn på hendes mands fødselsdag, som også skulle hedde Hans.
Det forpligter... for nu kan jeg jo nemt huske hans dag ;o)
Det er sei-papir og metroalfabet fra QK - resten er vist let at gennemskue.
Jeg håber, at du får en dejlig dag... tak fordi du kiggede forbi... jeg bliver glad, hvis du lægger en kommentar.
SES

7 kommentarer:

lam sagde ...

Skønt kort med et strejf af maskulinitet. God weekend

Anonym sagde ...

Ja, det skal vi nemlig. Først gratis fløjtekoncert i den lokale kunstforening og dereter middag på vores yndlingsrestaurant Cayro.(betyder røde mursten) Udover at de laver fantastisk mad er det dejligt at kunne GÅ hjem og derfor begge have glæde af at nyde en god flaske vin.
Knus og god weekend til jer begge!
Anne-Mary

Karina Beck sagde ...

Superflot herrekort i dejlige afstemte farver!

Unknown sagde ...

Kære Margit.
Begge dine Hanse-kort er skønne, og så pudsigt som verden nogle gange arter sig... Jeg håber at du har en dejlig weekend!
Dejligt at kigge indenfor hos dig :o)

Knus
Engel...

Annette / aka sagde ...

Først syntes jeg lige, det var et kedeligt kort til din lille Hans.....men så så jeg jo, at der stod 65.....og så kom forklaringen i teksten.
Og så er det jo pludselig et fint kort til en herre på 65 år. Flot og enkelt. Og sikke da et pudsigt sammentræf af dage og navne. Men lettere at huske.
God søndag til dig.

Charlie sagde ...

Hvor pudsigt - og jeg kan godt kende designet - men det fungerer også rigtig godt i denne mere personlige udgave. Knus

Cecilie sagde ...

Lækkert kort, som er meget elegant og passende til en Hans, der fylder 65. Flot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...