torsdag den 21. juli 2011

OSH-kort


Her er nogle af de OSH-kort, jeg havde med i kassen, der gik afsted fornylig. Baggrundsarkene, der er brugt til dem øverst til venstre, er karton fra Magasins gavekasser sidste jul... GENBRUG ER GODT!
Idag har jeg fået sat den næste produktion i gang med julekort... Det er vist godt at holde hjulene igang, så rekorden fra sidste år kan blive slået ;o)
Igår fik jeg konstateret "helvedesild" på halsen... troede først, det var et myggestik...ØV - SÅ... nu er jeg på piller og salve, som heldigvis ser ud til at hjælpe... =0)... avs... jeg forstår godt, hvorfor det hedder "helvedes-ild"... :o(
Idag har vi næsten siddet klistret foran TV'et for at se "Kongeetapen" i TdF...
Sikke flotte billeder af de seje "drenge" på alpetoppene og alle de smukke udsigter til Europas høje bjerge... =0)
Nyd aftenen...
SES
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja de julekort var en supergod ide - og de ligger trygt og godt herhjemme i JULEKASSEN indtil næste forsendelse. Jeg har ikke talt kassen op endnu - men fint at vi ikke starter med 0 kort som sidste år når startskuddet til Jul i juli går - lige om snart. STAKKELS dig - rigtig god bedring !!

Annette / aka sagde ...

Så mange smukke kort - og julekortproduktionen er da godt i gang ser jeg.
Jeg har også lavet (helårs)kort hele eftermiddagen, mens jeg så Tour de France. Det er først nu, jeg gider se det...alle de indledende øvelser kan jeg godt undvære. hihi.
Er ved at lave en stak kort til HQ, og jeg regner med gratis transport - engang.
Helvedesild er altså slemt - som ordet siger. Mærkeligt du har fået det. Det er da som regel ældre mennesker der rammes...

Anonym sagde ...

Åh! hvor jeg genkender magasinkasserne.De indeholdt altid gode julegaver. Godt de kan genbruges.
Her har vi også været klistret til fjernsynet. Vi ser det franske Tv, lukker ned for lyden og åbner vores netslingbox, så vi kan få de danske kommentarer ;0)
Her til aften "Mit Afrika" synkroniseret til fransk. Underligt!
Din stakkel! Kan du have god bedring. Surt at skulle slås med sådan noget! Knus AM

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte OSH kort.
God bedring. Helvedesild lyder ikke rart!

Cecilie sagde ...

Åh nej, Margit! Jeg har haft helvedsild, og der er bestemt ingen tvivl om, hvorfor det har fået det navn. Jeg havde det i venstre side af ansigtet og jeg har aldrig i mine dage haft så ondt. Det er godt, at du er kommet på medicin med det samme - husk forresten at du nu smitter med skoldkopper, hvis nogen i familien endnu ikke har haft dem og gerne vil undgå dem. Jeg håber, at du får det bedre hurtigt og ikke bliver for plaget af helvedsilden. Mange mange kram fra mig til dig.

Kirsten sagde ...

Jeg er altså imponeret over din "hitte-på-somhed", du laver så mange forskelligartede kort. Dyrekortene er super søde, så er der lidt at sende hjem til ungerne :-D
Helvedesild er noget værre møg at rage til sig, - rigtig god bedring :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...