torsdag den 31. december 2009

31. december


GODT NYTÅR til alle jer, der kommer forbi og læser med.
På billedet kan I se, hvad mit projekt har været de sidste par måneder:
HUER til for tidligt fødte børn i AFRIKA. Det er Red Barnet, der står for projektet, og her efter nytår leverer jeg ca. 75 huer.
Jeg strikker gerne når-som-helst og hvor-som-helst, så da jeg "opdagede" kampagnen, var det oplagt at få anvendt en masse af det bomuldsgarn, der lå og fyldte op i kælderen.
Og kampagnen løber til engang i april... så der er tid til at være med, hvis du skulle have tid og lyst.
En enkelt lyserød er blevet pillet fra - og afleveret til Sofie ;o)

Tilbage er bare at sige 1000 tak for i år.
Det har været fantastisk at komme rundt og "besøge" jer, og jeg glæder mig til at følge med hos jer i 2010.
Tak for jeres mange dejlige, søde, sjove, deltagende kommentarer på min blog. Det er jo lige det, der gør, at man bliver AFHÆNGIG af at blogge ;o)
Ha' en rigtig dejlig NYTÅRSAFTEN... VI SES I 2010...
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Dorit sagde ...

Hold da op... er de mon hurtige at lave... kan huske der på Faaborg sygehus, da de havde fødeafdeling, også blev strikket tonsvis af huer, men i en lidt anden facon. Alle børn fik en hue på og fik den med hjem.
Godt nytår til Jer !

Karina Beck sagde ...

Wauw... Sikke nogle flotte og dejlig farverige huer!!! Imponerende projekt.
Det er altid hyggeligt at kigge forbi. Især dine rejselayouts nyder jeg meget.
Tak for dine altid søde kommentarer på min blog.
Godt nytår til dig og dine.

Anne Thormose sagde ...

Min mor er også i fuld gang med at strikke huer i al verdens farver. Dejligt at nogen har overskud til at deltage i sådan et værdigt projekt - jeg selv kan desværre kun strikke karklude, og de er vist ikke meget bevendt. ;o)

Godt nytår, håber du er kommet vel ind i det nye år.

Charlie sagde ...

Hej søde ven. IMPONERENDE projekt - jeg har jo fulgt lidt med på sidelinjen - hvis jeg skulle strikke huer ville børnene nok være skoleklar før jeg var færdig! Så dejligt at du er så ferm og der er da en masse små, søde børn der bliver godt hjulpet med dine fine huer. Godt Sofie også har en nu, det manglede da bare andet!!! GODT NYTÅR - knus fra mig.

Anne Bente sagde ...

hold da op, hvor er de bare nusser, håber i er kommet godt ind i det nye år, det gjorde vi her.
håber det går godt med Sofie
knusss

Gitte sagde ...

Hold da op sikke mange skønne huer du har fået strikket. Jeg har hørt om det, jeg synet det er et super godt projekt. Desværre kan jeg ikke strikke.
Håber du og din familie kom godt ind i det nye år. Jeg håber også at lille Sofie har det godt. :)
Forsat rigtig god weekend.:)

Charlotte sagde ...

Hvor er det godt du har fået lavet så mange huer. Jeg har godt hørt om det projekt og det er så skønt når nogen sætter sådan noget i gang. Desværre kan jeg ikke selv strikke..

Rigtig godt nytår til dig og dine.
Jeg har ikke glemt din "kæde-af-glæde-gave" har bare ikke rigtigt været hjemme. Den er pakket og kommer afsted når det bliver hverdag igen. :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...