lørdag den 2. januar 2010

2.januar 2010


RIGTIG GODT NYTÅR - til alle der læser med - og tak for ALLE jeres hilsener til Sofie.
Det går fortsat den rigtige vej - selvom hun har tabt sig 2oo g og fået gulsot :o(
Hun er "ude" af kuvøsen og ligger på brystet af skiftevis far og mor et par timer et par gange om dagen (uden ilt!!)
Så vi X'er fingre for, at det fortsat går fremad.

Et fødselsdagskort med Tilda og en muffin (tak, Charlie) fra Magnolia. Alt malet med brushables.
Jeg har PRØVET at bevæge mig ud på "ny grund" føler jeg ;o)
Bølgepap... flere lag - både karton og mønsterpapir (som er sværtet!!) og blonde med hånd-påsyede hjerteknapper. PC-tekst i cirkel klippet med punch og påsat enkelt rose. "Datoen"er Bananasplit fra QK.

Modtageren af kortet er til én af mine veninder, som har fødselsdag i dag.
Jeg håber, at det er nået frem til dig, Anne-Mary.
Vi genfandt hinanden sidste år i januar på Facebook - efter 40 år uden kontakt!!!.
Vi dansede sammen, fra vi var 5 - 10 år gamle ;o) og var rigtig gode veninder til omkring de 20 år, hvor vi så mistede kontakten til hinanden. (kærester, børn, studier osv.) Så jeg blev helt "høj", da jeg blev kontaktet. :o) :o) :o)

Hav en dejlig week-end, tak for besøget og tak for jeres søde og hyggelige kommentarer.

Posted by Picasa

7 kommentarer:

Charlie sagde ...

Jamen jeg kan da næsten ikke kende din 2010-stil!!! Fedt kort, din muffin er superfint malet. Det kort må A-M da blive rigtig glad for - ellers kommer jeg efter hende!!! =0)

Charlie sagde ...

IHH altså - og det betød selvfølgelig IKKE at Tilda ikke også var fin, vel???

Karina Beck sagde ...

Det er dejligt at høre, at det går fremad med Sofie. Det er jo helt normalt, at børn taber sig lige efter fødslen. Men at hun er kommet ud af kuvøsen, er et dejligt fremskridt.
Jeg kan lide din nye stil, fortsæt med mere af det!!

Dorit sagde ...

Øj, jeg blev da helt forbavset over at se den nye stil, så måtte lige tjekke om det da var din blog jeg var inde på, hi-hi !!
Superflot kort med skønne små detaljer.
Superseje lille Sofie !

Anne Bente sagde ...

hold da op hvor er det flot det kort, og såå flot farvelagt, sjovt sådan at finde gamle venner,
så dejligt at detm går fremad med lille sofie, det kan ikke undgåes at de taber dem lidt, det gør de alle, og så flot hun allerede er uden ilt ude, en sej lille dame.

Charlotte sagde ...

Hvor er det flot, at Sofie allerede kan komme ud af kuvøsen i nogle timer. Det må også være dejligt for de nybagte forældre, at kunne sidde helt tæt med hende. :0)
Rigtig flot kort - kan godt li din brug af bølgepap og så er det flot farvelagt.
Sjovt at finde en gammel ven via pc'en.
Rigtig god søndag til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er da dejligt, at Sofie er kommet lidt ud af kuvøsen, så far og mor kan få hende helt tæt på og lære hende bedre at kende.

Dit kort er dejligt - det er godt at bevæge sig ud på gyngende grund ind imellem. Og det går jo super.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...