fredag den 8. august 2008

Bryllupskort



Jeg har fået lavet to kort. Det ene får I først at se, når det er givet væk, for der kunne være én der smugkiggede..

Det andet er et bryllupskort, som skal bruges til vores yngste søns bedste ven og hans kommende frue :-)
Idag har Charlotte (Charlie) presset mig til at prøve at scanne billederne ind i stedet for at tage foto... det troede jeg ikke jeg kunne finde ud af... MEEEEN... det KU' jeg... godt at få lagt pres på sig af og til ikk'?
Hav nu en god week-end.
Hvis vejret er dårligt, kan vi vel slå tiden ihjel foran TV med at se OL... :-)

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

NÆH hvor er du dygtig. Når jeg er den der presser, må jeg jo også hellere være den første der roser. Det er både nemmere og mere skarpt når man scanner - ikke??

FINT bryllupskort og sød/sjov tekst indeni.

Knus

lam sagde ...

sikken nogle fine kort, godt man ahr venner der ind imellem presse er ;O)

Charlie sagde ...

SÅDAN - nu har du sørme fået din FØRSTE award. Kig på min blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...