tirsdag den 14. oktober 2008

Award til....


Den award jeg fik fra Karina vil jeg gerne give videre til følgende 5 super dygtige piger, hvis blog jeg holder af at besøge.









Og her kommer så det kort, som Viggo fik i fredags. Han fik en sort 2-hjulet cykel i fællesgave og er allerede en habil golfspiller (spiller med mormor på Simons' !!! og har været i avisen pga. sit drive!!!) - så derfor er det dekorationen.

Stemplet er Magnolia, golfsæt fra Sizzix, 4-tal, flag, myrer, træ, sky, græs og fugl fra QK.
Perlerne med bogstaver er fra Tiger.
Hav en god dag og tak fordi du kiggede forbi.

2 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja jeg har jo set det i virkeligheden og det er et supernuttet kort. Jeg kan godt lidt din "himmel/græs" cirkelbaggrund og så er det DEJLIGT at se en QK cykel der er enten en drenge eller pigecykel og ikke bare begge dele. =0)

TAK for awarden - det var pænt af dig.

lam sagde ...

sikken et super sød kort og tak for den fine award

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...