fredag den 21. marts 2014

ANEMONER....

 
 
Som sædvanlig for årstiden var jeg på anemonejagt i skoven i går. J satte sig til at læse, mens han ventede i bilen... (han ved jo jeg plejer at skulle på skattejagt).
Hans forundring var derfor stor, da jeg to min. efter bankede på ruden og fremviste en buket anemoner =0)
Jeg blev godt nok også overrasket. 2 skridt fra stendiget om skoven stod adskillige anemoner og lyste op i skovbunden (som det ses på billedet).
Jeg plukkede en lille buket til vores spisebord, som vi nu kan nyde....
 

Det er godt nok flere år siden jeg har fundet anemoner så let d. 20. marts =0)

I øvrigt havde vi en fantastisk skøn dag i Zoo i går. Vejret var jo perfekt - 17 gr. - så WAUW en skøn dag blandt alle dyrene.
Jeg skal nok vise noget frem én af dagene.... ;o)

Nyd dagen - selvom den er grå (i hvert fald her hos os)...
SES

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Skønne Anemoner du fandt.

Maryann Laursen sagde ...

Øj hvor er de fine og det er simpelthen bare den eneste rigtige forårsbebuder i mine øjne. Husker stadig mine barneår som blev trådt inde i Rold Skov, der var de sikre hvert år, og hvor er det bare hyggeligt, bestemt en del fra min barndom, som jeg virkelig savner. Desværre ser vi ingen her overhovedet mere, så jeg afventer folk som dig, der kan fortælle mig, at nu er den god nok, nu er anemonerne i fuldt flor, så tusind tak for det.

Karina Beck sagde ...

Hvor skønt, at du allerede har fundet anemoner!
Ja vejret var helt vildt flot. Dejligt, at det går fremad nu.
God weekend.

Ps ; ) Det er ikke sådan når ens computer er gået i sort og man låner sønnens ; )
Du må gerne slette den herover ; )

Pia Larsen sagde ...

Jeg elsker anemoner og de er endnu ikke dukket op i skoven hos os. Jeg kigger efter dem hver dag for tiden, når hunden luftes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...