onsdag den 1. april 2015

OSH -børnekort

 

Jeg har PRØVET at sortere lidt i mine scrap-papirer!!....

Jeg fandt et par ark, som jeg synes kunne anvendes til børnekort og dem vil jeg vise frem i de næste blogindlæg.

De første her, er fra et enkelt ark med biler....
Jeg "strimlede" dem, skar dem i "bidder", der kunne bruges som "pynt" og satte dem derefter på kartonagtigt papir jeg (også) havde i gemmerne!! =0)

Der blev faktisk 15 stk. i alt...!!

Det er da OK... og det ret hurtigt, da idéen først var "født".

Min nye header er fra vores week-end-tur til Fyns land - i forrige uge. Overnatning i Bogense - og besøg hos min kusine og hendes mand i Odense.
Vi nåede også en travetur i deres lokalområde... og kom lige forbi Odense Å...
HELDIGT... =0)

Ellers har vi brugt   l  a  n  g   tid på at få bestilt rejsekort!!
Grrrr..... jeg kan blive SÅ hidsig over at 10-turs-kortsalget er stoppet før man kan få lavet rejsekort på stationerne...!!
Nå, men ved fælles hjælp (og fruens erfaring med anvendelse af foto på pc) - så gik det jo....!!
Så NU glæder vi os til at kunne "komme ud og se med DSB"...

Og så er det jo PÅSKEFERIE.... Og det er blevet 1. april (og det er ikke APRILSNAR)...

RIGTIG GOD PÅSKE TIL JER ALLE DER LÆSER MED...

SES,
Margit

2 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Du er altså god til at lave børnekort, de er bare så søde :0)
God Påske, knus fra Bodil

Anonym sagde ...

Hvor er du dygtig og kreativ. Føler med jer mht rejsekort. Jeg skyndte mig at få lavet et " mimrekort" da jeg ankom til lufthavnen den 12 marts. Har netop sagt farvel til de sidste børn/børnebørn efter 4 dage med leg og hygge. Så nu slapper vi af. Rigtig god påske til jer begge
knus AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...