lørdag den 9. maj 2015

FØDSELSDAGE....



I søndags fyldte vores svigerdatter år ;)... Men der er MANGE fødselsdagsbørn i den lille familie... har jeg måtte holde på en hemmelighed.


 



I tirsdags var det Egon som fyldte 1 år.
 

 



Og torsdag var det så den mellemste søn, der fyldte år.
Han har en labrador, der hedder Lazio (fordi han er fan af den italienske fodboldklub) - så den kom til at præge kortet sammen med hans herre (Henrik) som er iklædt Lazio's spilledragt ;)
TAK for lån af hunde-dien til Lisbeth Z... 
  
Dejligt det blev tid til, at jeg kan afsløre kortene.... og spændt på at høre, hvad modtagerne hver især, synes om dem.=0)

Inden i Anettes kort kan jeg afsløre der gemmer sig et farvelagt stempeltryk (stemplet fik jeg i en lykkepose på SAM)... det skal I få at se ved lejlighed...

Mens vi fejrer fødselsdage...må I have en god dag...

SES,
Margit

1 kommentar:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er de flotte de kort, og jeg er spændt på hvordan du klarede den hemmelighed, mener at kunne huske noget med et ..... ?
hav en god aften ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...