mandag den 24. august 2015

Jul hos OSH i august...


Så kalder OSH udfordringen igen...

OG denne gang er det et af den nemme slags...

Jeg havde en del malede julemotiver liggende, som fandt anvendelse på denne enkle måde. Papiret er noget meget ældre julepapir, som jeg egentlig fandt lidt kedeligt. Men anvendt som baggrundspapir, går det fint.
God Jul teksten er "Mandys".

Tænk at der er juleaften om 4 mdr. =0)
Synes sommeren har været MEGA mystisk - men så kan vi jo glæde os over at sensommeren er blevet så fin.

I morgen får vi besøg af et vennepar, som vi har været uden kontakt med i 25 år....
Men vores 50-års realklasse-jubilæum i juni måned, smed os tilbage på sporet. Jeg mødte her min "gamle" veninde og klassekammerat, som fandt sin mand til en fest hos os, da vi var HELT-HELT unge (ca. 1969-70). Han er nemlig min mands gode og "gamle" spejderkammerat.

Vær sikker på vi glæder os... =0))

Ønsker dig en dejlig dag.

SES,
Margit

6 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Et rigtig fint julekort, jeg syntes det er en sjov syssel når det nu ikke
er rigtig sommer ;0(
Knus og god dag

Mio sagde ...

Dejligt julekort du har lavet : ) hvor sjovt og dejligt at genfinde "gamle"venner : )

Charlie sagde ...

Fint kort. Lyder hyggeligt. Men spejder.... Var det nu også det Jørgen var? 😂

Annette / aka sagde ...

Dejlig julekort du viser i dag. Og den baggrund er jo bare fin her.
Det lyder hyggeligt med sådan et besøg. Mon ikke I bare har snakket....og snakket. !!!
Vi har sendt mange tanker til Jørgens vinmarker den seneste tid. 3 små bitte klaser har vi og en masse lange udløbere. Så vi følger spændt udviklingen. Tænk hvad det kunne være blevet til, hvis sommeren havde været normal. For det her er bare for mærkeligt. I dag har det i hvert tilfælde været efterår.
Knus til 2 fra 2.

Anonym sagde ...

Sjovt med alle julekortene. Du er bare så kreativ.
Da vi kom op i sommerhuset havde Jørgens vinranker bredt sig ud over det hele, så det nærmest lignede en urskov. Det var kun to måneder efter jeg havde været her sidst, så det er helt fantastiskt. Der dukkede masser af drueklaser frem efter vi havde fjernet blade og ranker. Nu venter vi blot på at de modner.
Håber i havde en god dag med de to venner. I havde sikkert en masse at tale om.
Desværre når vi ikke at ses i denne omgang. Vi tager snart tilbage til Syden, da vi skal have gæster. Først fra Farum i 5 dage og dernæst fra Australien i 10 dage.
Jeg kommer herop igen til okt.
Hils gemalen
Knus AM

Cecilie sagde ...

Lækkert malet motiv! Og kortet virker rigtig godt. Håber I begge har det dejligt. Kram C

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...