onsdag den 24. februar 2016

Årets andet julekort...og lidt andre begivenheder....



Her er mit bud på det andet julekort i år.

Mellem jul og nytår "fandt" jeg hos Aldi en pakke til/fra-kort til en 10'er. Der var 3 forskellige slags - 6 af hver i posen. Idéen til kortene var allerede født =0)

Kortene var flotte, skinnende og alle blev skåret over i bukningen. Nu havde jeg et fint kort til at sætte på karton. Jeg satte lidt sølvbånd bagved og udskar God Jul af en die og 2 sølvhjerter til pynt.

Og snart lå der 18 julekort færdige på bordet. (De andre modeller afslører jeg senere ...)

Jeg deltager i OSH-udfordringen, hvor vi hver d. 24. i måneden viser et julekort.

I dag er det også Hans' fødselsdag. HURRA _ HURRA _ HURRAAAAA
Hans fylder 7 år...hvor tiden løber.....
Men der er først fødselsdag på bloggen på lørdag,  hvor han også bliver fejret derhjemme af hele sin familie... ;)

I dag skal vi i biffen kl. 10 for at se "Den danske pige". Vores x-togt-venner kommer hertil, så vi kan se den sammen. Bagefter skal vi råhygge over lidt frokost og evaluere filmen ;)... Det bliver en herlig dag. GLÆDER MIG =0))

Ønsker også dig en dejlig dag =0).

SES,
Margit

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...