søndag den 15. maj 2016

Lidt forårsbilleder....




Det er faktisk nogle dage siden at disse fotos kom i kassen - men dagene har simpelthen været ALT for fantastiske til at bruge tid ved PCén.

Men i dag er det koldt og blæsende.... så her kommer de.
Øverst vores første rhododendron, der kommer i blomst, og vores ananas-æbletræ jeg fik af min klasse, da jeg havde 25 års jubilæum som lærer. Det har ALDRIG haft så mange blomster...=0)
Nedenunder vores japanske kirsebærtræ, der står ud mod vejen. Det er SÅ SMUKT - i 2 uger, så er det slut!! Og til sidst et billede af vores magnolia, da den var lige ved at folde sig helt ud. Nu ligger ALLE blomsterne på græsset :o(

Jeg er VILD med foråret. Synes, at det er SÅ livsbekræftende at alt spirer og viser nyt liv til en kommende sommer :o)

NYD DAGEN...og fortsat god PINSE.

SES
Margit

1 kommentar:

Heidi sagde ...

Smukke billeder og kan næsten dufte sommer i dem 😊 Min farvorit er de japanske kirsebær træer - de burde bare blomster hele sommer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...