onsdag den 24. august 2016

Julekort i august...





Så er det atter tid for at vise et julekort.
Denne die har jeg haft hængende i et stykke tid, så nu måtte den anvendes.
Kristtjørnbladene med bær er fra et gammelt QK jule-sæt, som jeg ikke hiver frem så ofte =0)
Den sorte "streg" nederst på kortet er et rødt fløjlsbånd (fra Tiger) =0))
Jeg er faktisk ret vild med enkelheden i dette kort.

Kortet er med i OSH-udfordringen, som viser julekort hver d. 24. i måneden året rundt.

Håber, at du nyder sensommeren. DER ER 4 MÅNEDER TIL JULEAFTEN!!! =O)
Tak for besøget.

SES,
Margit

3 kommentarer:

Nicolette sagde ...

Tænk, der er nogle, der griner af mig og mine QK-dies, fordi jeg stadig er rigtig glad for dem. Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, der bruger dem ;) Fedt kort!

Dortesjs sagde ...

fint julekort du har lavet

Pia Larsen sagde ...

Yes, der er KUN 4 måneder til Jul....yikees! Margit, du er bare så snil til at lave fine julekort :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...