mandag den 31. oktober 2016

Lathyrus


Denne blomst er min yndlingsblomst.
Min søde mand har i flere år sørget for, at jeg har kunnet plukke håndfulde af de dejligt, duftende lathyrus gennem hele sommeren.
Ligeså i år... og nu høster han de tørre ærtebælge til næste forårs såning.
Men i går - i det fantastiske vejr - blev jeg fristet af at kigge om der stadig var lidt blomster at høste... og det blev til denne lille buket - "Sommerens sidste farvel", som jeg kaldte den.

De dufter svagt nu... men vidner om en fantastisk sommer.
Jeg vil glæde mig til at se næste generation vokse op og blomstre næste sommer :)

Her er det gråt i gråt...og lidt vådt...
Men efterårsskoven er et EVENTYR at se på...

Jeg glæder mig VILDT til SAM og håber at se nogle af jer...??

God dag,
Margit

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

De er så smukke. Og tænk at der stadig er lidt tilbage. Vi har lige tage frecialøgene op, klar til at hvile lunt og tørt, så vi får fornøjelse af dem igen næste år.
Her har også været gråt i dag. Både udenfor, og inde i mit hoved pga et forgæves tandlægebesøg. Og et større tandprojekt foran mig igen, igen. Så øv øv.
Knus fra 2 til 2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...