lørdag den 20. januar 2018

Julekort #1 2018


GODT NYTÅR TIL ALLE, DER KIGGER MED...


Til et OSH-træf sidste sommer, havde Pia nogle papirer hun delte ud af....
Jeg var heldig at få både nogle med JULE-motiver og en del med BØRNE-motiver.
Her er ét af dem med julemotiver...som det ses!!!

Jeg nænnede ikke at skrive god jul eller noget lignende, så det dækkede motiverne =0)

Håber du er kommet godt ind i det nye år.
Jeg vil arbejde på at blive flinkere til at lægge nogle af mine produktioner på bloggen. Det har været tyndt i det år der er gået.
Jeg har bøvlet med smerter både før og efter en ny hofte - men håber det lysner forude.

God dag til dig,
Margit

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hold da op for noget fedt papir. Troede lige du havde siddet og malet.....LOL.
NÆH, VI ER IKKE FOR GODE TIL AT BLOGGE. IKKE NOGEN AF OS.
Det er faktisk lidt trist. Men det tager jo af scrappetimerne, og det er nu sjovere.
Håber alt vel og at benet klarer din hverdag lige i disse dage. Hils J.
Knus fra 2 til 2.

Charlie sagde ...

Jeps. Det kan både jeg og Fifty godt lide. ;0) knus.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...