fredag den 26. september 2008

De to sidste dobbelt LO


De to sidste dobbeltsider.
Det har været sjovt at sætte ord og billeder på vores helt fantastiske tur til Det vilde Vesten i USA med Albatros. En dejlig rejsegruppe og en dygtig, vidende rejseleder... hvad kan man ønske sig mere???
TAK til alle I søde scrappepiger, der har lagt kommentarer til vores rejsealbum. Det har gjort det lettere at komme igennem de sidste LO :-)
NU glæder jeg mig til at lave nogle mere scrappede opsæt.... nu får vi se...
Nyd week-end'een .. vi X'er fingre for at solen vil skinne...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Margit,
nu må du ikke få mig til at rødme. Men tak for kommentaren om rejselederen. Det kan jo kun være...
ja, altså
Bjarne

Charlie sagde ...

Hej du og TAK for i dag. Jeg har jo nu set dit FLOTTE USA-album med fingerne og det er helt utroligt flot gennemført.

GODT vi begge orkede et smut over sundet - det var hyggeligt.

Karina Beck sagde ...

Jeg har jo fulgt med i dine rejseloer. De er rigtig flotte. Det sidste?? Så er jeg spændet på, hvad du nu finder på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...