søndag den 22. februar 2009

Gyngetur


Oprydningen i billedstakken fortsætter. Her er det yngste barnebarn med farmand (som er ældste søn) der får en gyngetur... for 1½ år siden (!!) Hmmmm... bedre sent end aldrig, ikk'?
Har ellers travlt med at færdiggøre en feriebog fra vores Hollandstur. (Det var der, vi var på ostemarked i Alkmaar). Hvis vi kan få lidt sol, når jeg er færdig skal jeg lægge det op. Synes det er SÅ irriterende at der skal bruges blitz...

Papiret er fra CRATEPAPER.com - "snow cone", alfabetet overskud fra et superminialbum, filtblomster fra Cecilies nytårspakke :) , brads og blade fra ??

Og så forsvinder sneen hastigt... og laver STOOOOORE søer.... UFFFFF!!!!
Nu skal vi snart ha' noget SOL!!! Og næste barnebarn... terminen er IDAG =o) ...???

Hav en god dag og tak fordi du lagde vejen forbi....

Posted by Picasa

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot og enkelt layout.

Gitte sagde ...

Et super flot LO. Skønt papir.

Anne Bente sagde ...

åhhh, et nydeligt lo du der har lavet.

Charlie sagde ...

Hej du - puha da - 1½ år gamle billeder (støn - jeg er jo laaangt bagud i forhold til dig..) Da telefonen ikke har ringet her i dag - satser jeg på at du får barnebarn den 24.2 - det er jo en fin dato (2 mdr efter jul og 1 mdr før mit barnebarn). E blev KATTEKONGE i dag - så det var en stor succes. =0)

Heidi sagde ...

super skønt lo - spændnde med en lille ny i familien ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...