onsdag den 25. februar 2009

JUL... igen :)


Ja - ja... Charlie udfordrede mig mandag aften til at lave julekort d. 24. Det havde vi allerede talt om, da vi stressede lige inden jul med at færdiggøre dem, der skulle afsted i '08.
Jeg greb jo udfordringen, og vidste bare ikke, at Hans havde tænkt sig at komme til verden i går (selvom Charlie havde forsvoret, at det ville ske ??!!)
Nå, men idag havde jeg jo INTET som helst andet at lave... ;-)... så... her er de søde Charlie...
Nu kaster jeg så udfordringen over til dig og venter spændt på at se, hvad du finder på.
OG... hvis nogle vil være med kunne det være sjovt. =0)
Jeg indrømmer, de er "skåret over samme læst"... men sådan blev det denne gang.
Papiret er fra KMklip, svirl, kuvert, og hjerte fra QK, gran fra en punch, stempler fra Magnolia....

God aften... og tak fordi du kom forbi.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Charlie sagde ...

BRAVO - så er der 2 mindre til den tid. GODT gået - og de er da rigtig søde og tøsede. Elsker den lille kuvert - den er bare så anvendelig, ikke?? Jeg snupper selvfølgelig udfordringen, men først i weekenden, før har jeg ikke tid. OG bravo en gang til fordi der ikke er mund på det nederste kort (nu må du ikke sige det er fordi du har glemt det - hun er SÅ sød uden). Jeg har et par ideer og skal nok uploade så snart de er færdige. Og jeg kigger også gerne med hvis der er flere der hopper på vores "lav julekort omkring d. 24 i hver måned". =0)

Karina Beck sagde ...

Det er rigtig søde julekort, du har lavet. Det er en god ide, at lave julekort hele året, så man ikke stresser med dem i december.
Jeg er allerede i gang med en julekortsudfordring hver måned hos Scrapsisters. Så ja, der kommer også julekort fra mig ; )

Heidi sagde ...

En super ide men... jeg kan mærke jeg selv er nød til at vente lidt med at gå igang ;o)

De er rigtig søde dine kort og den lille kuvert er da entlig en super ide... den må jeg hvis lure efter ;o)

Rigtig god onsdag til dig

Jette / ma11edina sagde ...

De er rigtig søde, dejlig skitse. Jeg synes bestemt ikke det gør noget, at de er ud fra samme opsætning, de er meget forskellige alligevel. Skal der laves flere kort, gør jeg nu også det, at bruge samme opsætning....kortene får alligevel "deres eget liv" ;-)
Og tllykke med lille Hans :-)

Gitte sagde ...

Nogle flotte julekort du har lavet.Stempler er rigtig sød. Skønne detaljer. Jeg er også igang så småt, jeg gider ikke at stresse iår igen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...