lørdag den 21. marts 2009

Påskeliljer


I går formiddags åbnede de første påskeliljer sig. De står i læ i hækken og er altid de første, der byder foråret velkommen.
Jeg fik ikke lagt det på bloggen i går, fordi jeg sammen med Charlie, Gitte og Cecilie havde en rigtig dejlig og hyggelig dag.
Altid rart når lattermusklerne kan blive rørt ;-). Og J. kom straks ilende for at se, om der var noget galt, hvis der var stille et øjeblik.

Vi må gøre det snart igen.

Rigtig god week-end og tak for besøget.
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Skønt med de første forårstegn. Mine påskeliljer er kun 10-15 cm op af jorden. Men der er håb ; )
Til gengæld vrimler det med erantis, vintergækker og krokuser. Jeg elsker netop det ved foråret ; )
God weekend.

Charlie sagde ...

Hej søde - 1000 tak for i går - ja lidt ondt i maven har man vel i dag af al den mavemuskelmotion. Jeg har lige i dette øjeblik lukket den sidste GRØNNE kuvert og postet mine påskeindbydelser - så nu må jeg hellere smutte - jeg skal ud for at pudse min glorie... TÆNK at jeg sådan kunne rende fra alle min QK dies - der kommer en 3x34 lidt senere for at hente dem !!! =0)

Gitte sagde ...

Åh et dejligt forårs billede. Ja endeligt forår, jeg ælsker når de første forårsbebudere kommer op og spreder lidt farve efter en grå vinter. Ih bare jeg havde en have.:).
Hi hi det lyder som om at I havde en rigtig hyggelig scrapdag.;)

Du må ha' en rigtig god weekend.

Dorit sagde ...

Oh, det er altid så dejligt med en scrapdag, og Charlie er jo altid god for sjove bemærkninger !!
Skønt med alle de forårsblomster, vores krokus er snart afblomstret fordi de står op ad en tjæret sokkel, så de får altid den første varme fra solen og blomstrer tidligt, skøøønt !
Ha' fortsat en dejlig weekend.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Tusind tak for i går - det var en rigtig dejlig eftermiddag og aften med masser af grin og god snak. Jeg nød jeres gode selskab. Også tak til Jørgen for dejlig mad.

Jeg håber, at vi kan gentage successen. Som jeg skrev til Charlie er I alle tre velkomne i Bonn.

Heidi sagde ...

hvor dejligt med sådan et billede og altid skønt med et godt grin - det er som ny energi ;o)

Betina Olesen sagde ...

Skønt med noget spirende forår.... din er da den første udendørs jeg har set ;-)

Lyder til at i har haft en superhyggelig dag...

Hygge fra Betina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...