torsdag den 2. februar 2012

HJEMME IGEN...


Ja, som I sikkert har luret så har der været stille her hos mig i 4 ugers tid. Vi har nemlig tilbragt januar i sol og varme på Gran Canaria... 28 dage med sol/lidt skyer og mellem 19 og 22 gr.... :o)   :o)   :o)...
Det har været RIGTIGT dejligt. =0)... og vi har fået en helt anden kulør...(fnis)...
Tak for jeres søde kommentarer til min sommerhusferiebog, som jeg lige her sender i en "reprise-udgivelse".
Desværre er teksterne ikke særlig gode, fordi jeg har måtte forstørre meget... men jeg tager albummet med til S'n'D... hvis der er nogle, der vil se det der IRL.... og så er der jo en anledning til at komme forbi... FNIS...
Jeg har næsten 600 billeder med hjem fra vores ferie... men da vi landede i Cph. i nat kl. 2 min. i 00.00, så er de stadig uredigerede!! - på nær det, der pryder min header...
Det er fra Palmitos park, hvor jeg for første gang i mit liv så en orangutang IRL... =0)...
Jeg ved ikke om man kan kalde den "sød"... men imponerende... stor... og MEGET selvbevidst... kan man vist godt sige den var.
Jeg GLÆDER mig til at ta' hul på albummet med Vietnambilledene i første omgang, og der skal gså nok komme en smagsprøve på lidt oplevelser fra GC  ;o)
Håber, at I alle er kommet godt ind i det nye år... og nyder at solen skinner fra en BLÅ himmel, selvom det er MEGA-MEGET koldt!!
Jeg vil gøre mig umage for at komme på blogrundfart mellem opgaverne med vasketøj, kufferter og S'n'D på lørdag...
Nyd dagen...
SES

9 kommentarer:

Charlie sagde ...

VELKOMMEN hjem - og tak for forklaringen - syn's da også at J var blevet MEGET behåret og rødhåret i ferien. DEJLIGT at have dig hjemme igen og vi ses jo på lørdag hvor jeg også har dine BB fra Mie med. =0) Knus

Annette / aka sagde ...

Velkommen hjem. Det var sandelig også noget af en lang ferie, I var på. I er da totalt feriegale !
Dejligt at vide, at I er vel hjemme igen - også så du kan passe din blog....
Tak for jeres hilsen, det er bare så dejligt at vide, at man har venner rundt omkring - og hvor de befinder sig !
Skønt billede af den flotte fyr på din header. Jeg kan godt se, man får kulør på de breddegrader.

Tak for "ordentlige billeder" af jeres tur her til Sønderjylland. Det var slet ikke sjovt at gå glip af detaljerne.
God fornøjelse med vaskemaskinen - og den alm. kedelige hverdag.

Sarah sagde ...

Hvor er det flot - virkelig kreativt:)

Dorit sagde ...

Velkommen hjem i kulden, tænker I savner det lune vejr, meeen det er jo også altid godt at komme hjem. Og tænk, at du allerede kan få suppleret dit scraplager på lørdag, fniiiiis :-))
Og nu er det snart min tur, til ferie altså...
Glæder mig til dine billeder og fotomontage !!

Ditte sagde ...

Velkommen hjem.
Må starte med at skælde ud, BIG TIME. Hvad søren er den af sådan at forlade os andre her i iskolde DK, og ydermere tillader du dig at skrive her på bloggen uden at have nået at scrappe fra den nylige ferie, for dårligt... Hihi, ren pjat selvfølgelig, håber I havde en pragtfuld ferie.
Skønt du har en masse projekter du kan hygge dig med indendørs, for tror ikke på, at foråret lige ankommer en af dagene.
Ha' en rigtig dejlig weekend, klem :)

Mette sagde ...

Velkommen hjem (med den kulør skal vi IKKE sidde ved siden af hinanden i morgen !!!) Spøg til siden, jeg kender faktisk godt fyren på din header, har mødt ham mange gange ;-) Jeg glæder mig til at se dig og det fine jyllandsalbum..

Karina Beck sagde ...

De er så flotte dine sider!Og flot Header.
Jeg tænke nok, at du var ude at rejse IGEN!!!!! Jeg savnede dig nemlig i min mailboks ; ) : )
Ikke dårligt sådan at rejse væk fra vinterkulden.!
Vi ses desværre ikke i morgen, men du må have en god fornøjelse.

Dorit sagde ...

TILLYKKE, TILLYKKE, TILLYKKE til dig i dag, hvor du har fødselsdag !!! Hav en skøn dag med din familie og venner, håber du får nogle dejlige gave, måske er der lidt scrap imellem !!
Og du har jo været sød hele året, solen er just stået op og skinner på den hvide sne, så det blir en henrivende dag :-D

Gitte sagde ...

Velkommen hjem igen til DK. Skønt billede af den orangutang. Glæder mig til at se flere billeder fra denne ferie og ikke mindst siderne i dit kommende Vietnamalbum.

IH Tak fordi du forstørrede siderne, nu når jeg ikke kunne komme til S'n'D igår...snøft. ;O)
Knuz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...