onsdag den 27. marts 2013

ANEMONER....

 
 
...PÅ VEJ....
Ja, jeg vidste jo, hvor jeg skulle lede... så i søndags fandt jeg disse små - men tydelige - tegn på, at de ER på vej... det gør mig tryg ;o)
De er som det kan ses, LILLA af kulde... forståeligt nok... og da jeg havde kigget og fotograferet... blev de puttet godt og grundigt under bøgeløvsdynen igen...
Tror det først bliver når frosten er væk de stikker hovedet op... men jeg holder øje....
I morgen får vi besøg af Sofie og Herbert der skal på overnatning... sammen... det skal nok blive en hyggelig oplevelse... de er så glade for hinanden. =0)
Nu ønsker jeg jer nogle gode påskedage.... forhåbentlig kommer der sol og lidt lunere vejr.
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Ja heldigvis er foråret på vej stille og roligt... Go' påske til dig og dine

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er det dejligt endelig at se de små forårsbebudere, her i haven kan vi se erantis og vintergækker.
Der er ingen skov her, vi skal til Boserupskov ved Roskilde hvis vi skal se anemoner.
knus Bodil

Mio sagde ...

Så vare det forhåbentlig ikke længe inden de pipper op : ) selv om de nu lover sne igen ( øv)
Tak for billedet : )
God påske

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...