onsdag den 20. marts 2013

OSH kort # 24 2013

 
 
 
Så er der dømt DRENGEkort... søstrene Greenes papir... sort baggrund... bil stempel og PC-label.

VILDT så let det er... og denne model er altså også hurtig...!!  =0)

Jeg er uden min store PC - den er DESVÆRRE så syg at dens dage er talte =0)
- så jeg føler mig stærkt handicappet. Blæseren er ganske enkelt DØD...
Heldigvis kan man lave OSH-kort uden PC, - så det fordriver jeg en del tid med i disse HUNDEKOLDE & SNERIGE dage... UFFFFF....

Jeg vil ha' FORÅR.... NU!!!

Rigtig god onsdag,
SES
Posted by Picasa

11 kommentarer:

Krebsen sagde ...

Rigtig søde kort!
Du er ikke ene om at ville have forår, helt ærligt det føles jo som om man bor i en fryser!
Puha, at være uden pc, det lyder grumt, men som du siger man behøver ikke en pc for at lave kort!
Du må have en rigtig god dag.

Annette / aka sagde ...

Du får det til at lyde så let.......hihi. Men kortene er bestemt fine og sikke skønt papir.
Jeg kan også se at kortene er klar til kasserne - så der er nok glade smil til dig i HQ.

Min computer har også lige været indlagt og fik en ny blæser. Jeg var så heldig, at det skete 14 dage før garantien udløb....
Men det er i sådanne situationer, man opdager at man faktisk er dybt afhængig, ikke ?
God dag til jer begge. Vi vil bevæge os i ud i den vilde vinterdag og se om vi kan komme gennem driverne. Vi har en dag med meget kørsel - netop i dag !!!

Gitte Grønfeldt sagde ...

Rigtig søde kort - og altid dejligt med noget inspiration til hvad man skal lave til de "besværlige" drenge ;-)

May Britt sagde ...

Super søde kort igen til OSH og ja pc'eren kan vi næsten ikke undvære...

Anonym sagde ...

Super fine kort og sikke en produktion:)

Gitte sagde ...

Rigtig skønne kort.

Dortesjs sagde ...

og bare så drenget.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super sød ide,den låner jeg lige, har også en blog med det papir.
Knus Bodil

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte OSH kort.
Forfærdeligt, ikke at have en god computer. Jeg håber snart, at din bliver repareret eller at du får en anden mulighed ; )
Rigtig god weekend.

Gitte sagde ...

Nogle rigtig flotte drenge kort du har lavet til OSH.
Uha ikke godt når en pc'er går ned. Håber den kan fikses.....eller måske en ny model. ;O)
Rigtig dejlig weekend
Knus

Mio sagde ...

Rigtig søde kort til dage du har lavet, og brugt det papir fra søsteren : 0 uha det er svært, men det er lykkes super godt : )
Av det gør ondt når ens pc ikke vil håber den kan blive reparteret eller måske skal der en ny til : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...