lørdag den 6. april 2013

PÅSKEN 2013


 
Ja, så lykkedes det endelig at få taget sig sammen... til at vise billeder fra Påsken... ;o)
 
Efter jeg havde lavet collagen opdagede jeg at alle billederne er kommet i omvendt rækkefølge... så i dag skal du anvende KINESISK læseretning for at få en TOTALOPLEVELSE... HA-HA...
 
Påskedag var vi hos yngstesønnen (Viggo, Osvald og Herbert) sammen med mellemsønnen (Sofie) og alle ungerne (og de voksne!!..) HYGGEDE sig... Herbert og Sofie har det helt fantastisk sammen.
 
Efter frokost gik vi en tur til legepladsen ved SFO'en og det var noget der passede både unge og "gamle" - som det ses var farfar også i gyngen...
Viggo og Osvald har lige fået nye cykler... det nød Osvald med lidt "stunts" og Viggo testede sin balanceevne (lidt for højt oppe - syntes farmor)...
Hjemme igen var det tid for påskeæg med lidt slik og en bog til hver... det er heldigvis altid et hit.
Sidste foto (som sidder øverst t.v.!!!)... er fra besøg af ældstesønnen (Carl og Hans) 2. påskedag.
 
Og så er det allerede week-end igen.
Jeg har fået anvendt RIGTIG mange af mine rester, strimler, fraklip og pynt i ugens løb - til en mega bunke OSH-kort. De kommer én af dagene i et MONSTER billed-indlæg.
Jeg er helt glad over hvor meget, der kan trylles frem af dét, der oftest lander i skraldespanden...
 
Holdt du ud og læste med så langt som hertil... så GODT GÅET....
NYD WEEK-END og SOLSKIN.... i morgen skal jeg på anemonejagt igen ;o) ti-hi
SES
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Dejlige billeder af skønne unger. I sofaen ser Herbert meget større ud end Sofie - men jeg tror det er snyd fordi han sidder ude på kanten og hun med ryglæn. For i gyngen ser de næsten lige lange ud. Nyd weekenden og solen og fantastisk du har brugt resterne godt op. =0) Ses snart.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Herlige billeder af alle dine unger,heldigt at vejret var fint da i var på legepladsen.
Knus Bodil

Mio sagde ...

Sikke mange gode billeder fra påsken : )
Rigtig god weekend og anemon jagt : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...