mandag den 29. april 2013

OSH kort # 37 2013

 
Et sjovt ark med små eventyrfigurer er skåret op i mindre stykker og fordelt, så der er blevet pynt til mange kort til børn. Jeg fandt nogle ark fra en mega pakke jeg købte på S'n'D. De havde de samme klare og skrappe farver, og ER jo nok mest til piger - disse kort....  =0)
Vi har tilbragt Bededagsferien på Comwell i Korsør =0)... bl.a. med udflugt til Kalundborg og Røsnæs. Skal få lavet lidt billedddokumentation én af dagene. Turen var FANTASTISK.... og sikken et SKØNT vejr... =0)

Håber, at du får en dejlig dag.
SES =0)
 
 
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hvor er de søde. Der er jo glæde til mange små piger i den stak kort.

Det lyder sørme dejligt med sådan en weekend. Vi har boet på Comwell i Holte de samme dage.......
Vi skyldte jo H en tur, da vi sidste år endte med privat indkvartering ! Det var IKKE glemt. Og der kom til at gå et helt år, inden vi fik bragt orden i den sag.
Sjovt nok snakkede vi om jer, da vi var få km fra jeres hus, men vi kunne ikke få det passet ind, for så skulle I have givet en kop kaffe. Nå, men I var jo slet ikke hjemme alligevel.....hihi.
God ny frisk uge til jer.

May Britt sagde ...

Super søde kort i rigtig dejlige farver... og glæder mig til at se billeder fra min egn... ville da gerne ha givet kaffen hvis det var... boer lige i centrum.... :)

Mette sagde ...

Arhhhh...Margit ! I overnattede 7 km fra os ;-)
Søde kort i skønne farver...Jeg glæder mig til at få opdateret min blog, hvis jeg ikke snart får min computer tilbage, bliver jeg nok nødt til at sprænge husholdningsbudgettet og købe en ny !

Anja Døj Jensen sagde ...

Dejlige farver, og en god stak kort det blev til:-)

Mvh Anja

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne kort, der helt sikkert vil vække glade, når de kommer frem til modtagerne

Der er skønt i Kalundborg og Røsnæs (er født og opvokset ved Kalundborg) :)

Gitte sagde ...

Hvor er de kort bare skønne, dejlig glade farver. :)

Det lyder som en rigtig dejlig weekend I havde. Altid dejlig at komme lidt hjemme fra. :)
Forsat rigtig dejlig dag
Knus

Mio sagde ...

Super søde kort : ) lyder som en rigtig hyggelig weekend : )
Rigtig god uge ; )

Bodil Bording Hansen sagde ...

Sikke en bunke:0)hvor er de bare søde og i dejlige glade sommer farver.
Knus Bodil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...