lørdag den 1. februar 2014

OSH # 10 2014




Jeg har haft et par ark med hjerter liggende længe.
Jeg fik idéen at skære dem i "happer" - måske inspireret af de sidste kort jeg viste(??)...
Der blev faktisk en fin bunke kort, og de hjerter, der blev "alene" tilbage, blev sat sammen to og to på et par kort. Tapen er fra Tiger (long time ago).
 
Så tager vi hul på februar, som er vores fødselsdagsmåned i familien.
Uha... der skal produceres F-kort i stribevis...

Header'en for februar er et foto fra El Djem i Tunesien, hvor vi besøgte amfiteateret fra romertiden.
Stort, smukt og velbevaret.

Rigtig god week-end...
SES
 
 
Posted by Picasa

1 kommentar:

Mette sagde ...

Papiret er genkendt...Det var det fra Basic Grey som jeg fik tiltusket mig til billige penge, er det ikke ?
Søde kort du har fået lavet - jeg leder efter en idé, måske skulle jeg lifte din ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...