onsdag den 7. maj 2014

FØDSELSDAGE....

 
I lørdags havde Anette fødselsdag (som jeg skrev) - men hun fik hverken kort eller gave, fordi vi nok skulle ses til fødselsdag i dag.
Og vi smutter da også lige forbi... men det er jo 1. dag derhjemme med EGON, så tænker der nok også er andet at gøre....
MEN....

 
...HENRIK har fødselsdag I DAG... så NU skal de altså begge ha' gave og kort. Så må de blive forkælet med noget andet, når de falder til ro derhjemme - og har tid til at fejre 2x F-dag.... eller også springer de over i år ;o)... det vil da være forståeligt!!

Jeg har liftet begge kort. Anettes er liftet fra "aka"s kort til min f-dag og det til Henrik er jo helt magen til det Thomas fik - blot i en anden farve - og de er liftet fra Charlie. Blå var nemlig Thomas' farve herhjemme og rød var Henriks.

SÅ der er bare at sige TIL LYKKE med fødselsdagen, begge to...

Syn's det er lidt festligt, at de fremover har 3 fødselsdage på 5 dage i den lille familie...!! =0).
Men som Henrik sagde... bare Egon får sin egen dag...- og det fik han jo.

Tak for jeres søde kommentarer til Egon... ;o)
Ønsker dig en dejlig dag.
SES

2 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flotte flotte kort, og de farver er super 😊
Knus Bodil

Charlie sagde ...

Fine lift begge to - og til lykke med dem. UPS Anette med et n - mon jeg huskede det - min søster var jo med to nn'er så det er jeg mere vant til. Knus herfra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...