torsdag den 15. maj 2014

OSH # 32 2014 - en udgave mere af FIF # 50


 
Fik lige lyst til at lave en udgave mere af Cecilies jubilæums FIF # 50.
 
I dag skal jeg til tøzefrokost i gruppen med mine tidl. kollegaer. Det plejer godt nok være super hyggeligt, så jeg føler mig sikker på, at det bliver fornøjeligt.
 
De næste dag bliver også travle med besøg både her hos os af gode venner og søndag hos Sofie og Egon til forsinket fødselsdag.
På mandag skal vi mødes med J & O (dem fra krydstogterne) inde på Langeliniekajen, fordi vi skal på besøg på et X-togtskib.
Glæder mig... ;o)
 
Så lidt sker der da her!!
Håber du får en dejlig dag... de lover sol ;o)
 
SES
 
 

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super fortolkning, god ide med hjerter og stjerner i stedet for blomster, og tekst passer bare perfekt, ha en rigtig god weekend, mvh Vikki

Charlie sagde ...

Endnu en fin fortolkning af et fif og sødt kort. God weekend. Knus

Annette / aka sagde ...

Et fint kort igen - igen med det gode fif. Det kører bare.....
Dit kort til Annette 39 år, forleden er sandelig også et smukt syn. Og ny embossingfolder ser jeg....hmmmm.
God Bededagsferie - og pas nu på når I kigger skib. I får rejselyst, gør I.
Knus fra 3 til 2.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flotte fif kort, og god ide med stjerner :0)
Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...