søndag den 14. juni 2015

50-års real-klasse-jubilæum.



I går havde jeg en FANTASTISK dag sammen med mine klassekammerater fra Realklassen - 1965.
Vi mødtes på Øster Farimagsgade skole - fik rundvisning af inspektøren - så MANGE gamle billeder fra vores skoledage - spiste middag sammen om aftenen - og TRO MIG... snakken gik med høj hastighed...
Her er et par billeder fra skolens fantastiske "tag-terrasse" (NYE TIDER!!!).
På billedet nederst i højre hjørne spiller vores fysiklærer et nummer. Han var med rundt på skolen - 86 år og "still going strong" - det var en rigtig fantastisk dag.
TAK til "drengene fra klassen" for det kæmpe arbejde det har været at støve os alle op (nogle med helt nye navne og andre bosat i andre lande!!)....
Glæder mig til at ses igen til næste år ;)

Som en sidebemærknig:
Kirken i baggrunden er Esajas Kirke, hvor J og jeg blev viet for 44 år siden ;)

Hav en dejlig søndag.
SES,
Margit

1 kommentar:

Charlie sagde ...

Skøn ide og imponerende at det netop var drengene der stod for ideen. Husker vores mange julemarkeder med vores spejdere i Esajaskirkens krypt. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...