tirsdag den 9. juni 2015

OSH # 3 - en tur på landet

 
 

Jeg har stadig gang i "oprydning".
Først og fremmest går min "oprydning" ud på, at jeg får anvendt alle mulige ting og sager, som jeg har haft liggende i lange, lange tider...

Som materialerne til disse kort.
Noget papir jeg faldt for "long time ago"... med striber af de sødeste bondegårdsdyr.... Og hvordan anvender man så lige dem???
Og i en af mine skuffer dukkede der så nogle meget gamle stickers op!! - Med bondegårdsdyr...!!

JUBIII... tænkte jeg så - det må kunne kombineres...
Og det blev det så...
Stickers'ne er i skum, så de er lidt tykke.

Om et par dage følger anden del af bunken, der blev til OSH-kort.
Jeg synes, at det blev en bunke vildt søde børnekort... ;)

Håber I nyder, at det er blevet lidt sommer. Selvom der er et stykke til de lune grill-aftener.

Nå, men... man må være taknemlig for lidt ;)

Rigtig god dag til dig.
SES,
Margit

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...