mandag den 14. december 2015

Juleblogging # 14


Glædelig 14. december.

Papiret, der er baggrund for disse kort, fik jeg en MEGA bunke af for lang tid siden. Jeg bruger i perioder nogle ark som baggrund til lidt tøsede kort - og disse 3 udgaver (hvor jeg har lavet 4 af hver) passer fint til LOVE-temaet.

Undskyld at lyset skinner lidt i det midterste kort =0)

OG.....

Så er vi hjemme igen efter 3 uger på Malta. En fantastisk dejlig ferie med MASSER af gode oplevelser. Det var hårdt at vinke farvel til solen og 22 gr. !!
Jeg skal gøre mig umage med at få kommenteret hos alle jer, der har været forbi min blog under ferien. =0)

Nyd dagen.

SES,
Margit

2 kommentarer:

Mio sagde ...

Velkommen hjem : ) tre uger ikke dårligt, men sol og sommer her i dec : )
Fine kort : )

Dorit sagde ...

Ha-ha, lige pludselig i går fik jeg mistanke om, at I var taget på langtidsferie, og var også ved at sende dig en PP på FB :-)
Men velkommen hjem da, kan Malta anbefales ??
Hilsen fra Dorit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...