søndag den 20. december 2015

Juleblogging # 20

 
 

 
 
Glædelig 20. december og 4. søndag i advent.
 
Disse modeller har jeg lavet en del af til OSH. Hvis man er omhyggelig med udskæringen af teksten, kan det lade sig gøre at lave både en positiv og negativ udgave. Det er da fuld udnyttelse af papiret ;)
 
Disse og de næste julekort jeg viser er fremstillet på Malta. Jeg fik en bestilling på 24 julekort 2-3 dage før vi rejste... så det var med at få lavet udskæringen og pakke materialer, så jeg kunne arbejde undervejs.
 
Heldigvis... kan man sige. For i begyndelsen af ferien havde vi nogle kolde blæsende dage med voldsom regn =0)
Og projektet var i hus med 44 kort (så der var noget at vælge imellem) da vi tog nordpå igen.
 
Nyd dagen.
 
Ses,
Margit 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Jeg er vild med den die. Enkel og dansk, dejligt ; )
God søndag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...