torsdag den 1. december 2016

Juleblog 1. december

 
 
 
 



De af jer, der har været med på juleblog tidligere, har set et lignende billede...
Dette er nemlig mandens julekalender, som han har været forvænt med i næsten alle de år, vi har været gift. =0)

Det er jo blevet MEGET - MEGET lettere end i de tidlige 70'ere at finde 24 forskellige, spændende og fremmede (jule)øl!!!

Nogle er vanen tro gengangere, men i år er der RIGTIG mange nye!!

Jeg vil lige pointere, at dagenes flasker altså ikke bliver tømt løbende.... Der er adskillige tilbage til efter nytår.

Jeg lover ikke at blogge hver dag.... men mindst hver anden... ;)
Ønsker dig en dejlig december.

SES,
Margit



4 kommentarer:

Mio sagde ...

Hvor er det dejligt du igen er med Margit : ) og fed julekalender igen , hvorfor lave noget om, når din kære gemal bliver super glad for nye spændene øl : )
Glædelig 1 december

Charlie sagde ...

Heldige Jørgen - ja jeg husker tydeligt hvordan vi oksede rundt i 70'erne bla. inde i nærheden af Synagogen for at opdrive spændende udenlandske øl til vores mænds julekalendere dengang. Knus herfra og hils.

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Sikke et skønt syn med øl-julekalenderen. Jeg selv har sørget for en lignende i et par år, men da jeg må konstatere, at min mand, der ellers er glad for øl), åbenbart drikker for få, så de står for længe, så har jeg droppet det igen og giver en eller flere i ny og næ i stedet for.

Heidi sagde ...

Jeg er sikker på det er en spændende kalender, du har fået sammensat. Her i huset må manden nøjes med en adventsudgave

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...