torsdag den 22. december 2016

Juleblog 22. december







Jeg satser på, at det bliver sommer om nogle måneder...=0))

Jeg har (igen) lavet en lille håndfuld kort til OSH... denne gang er nisserne udskiftet med VALMUER...

Dejligt at tænke på, at vi netop har vendt året, så vi IGEN går de lysere tider i møde...

I dag skal vi have handlet de sidste ting og ellers så småt i gang med de sidste forberedelser inden jul.

Vi skal til Henrik og hans familie Juleaften (Egon & Sofies fam.) og 2. juledag kommer yngste søn (Thomas) og ældste søn (Lars) med deres familier, hvor vi skal spise frokost og hygge. Det er Viggo, Osvald og Herberts familie (Thomas')
og Carl og Hans' familie (Lars'). Der kommer også en mormor med, så vi bliver 12 i alt. Det bliver også hyggeligt, men kræver lidt rokering i stuerne...

Ønsker dig en dejlig dag.

SES,
Margit

3 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Super fine sommer kort og glædelige før jul :)

Lone Thyme Ørnstrup sagde ...

Skønne sommerkort, der vil skabe glæde om nogle måneder. Det er godt, at I er nogen, der er i så god tid, når vi er andre, der stadig halser efter :)
Lyder hyggeligt med juledagene - fyldt med tid med familien, ligesom det gerne skal være i disse dage. Vi selv skal også hygge med både den ene og den anden del af familien og jeg glæder mig

Mio sagde ...

Dejlige kort og man kan da godt savne, lidt sommer : )
Lige nu vil jeg dog gerne have bare liiidt sne, men det sker ikke snøft...
Det lyder super hyggeligt med jeres jul, dejligt med familien, det skal nok bliver rigtig godt : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...