onsdag den 10. juni 2009

Brownies



Jeg har gang i bagning af brownies.
Vores yngste skud på stammen (Hans) skal døbes på næste søndag (d.21.), så jeg har lovet at bage...
MUMS... hvor der dufter i køkkenet!!!

Jeg skal også have broderet navn på dåbskjolen inden da - altså Carls (storebror) navn :o) !

Ja, der er altså altid lidt at fordrive tiden med, mens det sjaskregner udenfor :o(
Forhåbentlig vender sommeren snart tilbage.. =o)

God dag til dig og tak fordi du kom forbi...
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Dorit sagde ...

Uhm, jeg elsker brownies, har selv en god opskrift, men hvis din bare er muuums, smider du den så ikke lige på din blog ved lejlighed ?
God dåbsfest !

Charlie sagde ...

MMM - jeg kommer jo forbi på søndag - så måske skal du bage igen efter det... tihi..

Charlotte sagde ...

Uhhmmmm - nu løber mine tænder i vand! Jeg kan næsten dufte de skønne kager igennem skærmen!
Rigtig god dåbsfest, når i når dertil. :-)

Anne Bente sagde ...

ummmmmm hvor ser de dog lækre ud,mummms, og hyg jer rigtig til barnedåb.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...