fredag den 12. juni 2009

Møg-vejr ... :o(


Se hvad det elendige vejr har gjort ved vores flotte mørklilla syren.
Regnen gjorde den simpelthen så tung, at blæsten kunne slå den omkuld, som var det pindebrænde.
ØV-ØV-ØV

Det har regnet HELT vildt... ca 130 mm på et døgn...

Og kælderen holdt ikke til presset... så én gang i timen må vi ha' fat i vandstøvsugeren... =o(

Jeg kan bedst lide stille regn om natten... =o)

Nå, men vi er kommet gennem det før, så vi gør det vel igen...
Håber ikke I andre er druknet i regnen... ???

Jeg GLÆDER mig til på SØNDAG, for så får jeg besøg af 2 SØDE scrappiger... og SÅ skal vi lege... og snakke og grine og scrappe og grine og snakke og...... :o) :o) :o)

God week-end - og tak fordi du kom forbi.
PS... På opfordring: Brownies opskriften kommer en dag i næste uge....
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjjjj, hvor er det dog ærgeligt, har godt nok set på tv i har fået meget vand ovre ved jer, har har vi ikke fået noget overhovedet, hyg jer rigtig med scrapping alle, god weekend.

Charlie sagde ...

DUMME DUMME DUMME REGN. Hvor er det ærgerligt og sikke noget med kælderen. GODT du ikke har scraprum dernede. Vi nøjedes med at vågne til dryppelyde her til morgen fordi det regnede ind i "orangeriet". HVEM er det du skal have besøg af lørdag....???? Ü

Betina Olesen sagde ...

Øvvvv altså, og så en mørkelilla syren, min absolut yndlings... det er ikke retfærdigt... øv øv øv....

Men her i nordjylland er dagen startet med sol, så forhåbentligt får i også noget, og med scrapbesøg, kommer dagen fohåbentligt til at se lysere ud....

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

ÆV! Det er bare ikke ok, at regnen har krævet jeres syren som offer. Og det er da bestemt heller ikke fedt, at vandet kommer ind i kælderen - men som Charlie skriver, så er det godt dine scrapsager er i sikkerhed oppe i huset.

Hav en dejlig lørdag - og hils scrapperne, hvis jeg kender dem ;o)

Karina Beck sagde ...

Hvor var det synd med syrenen!
Vi slap for skader denne gang her i Rødovre.
Jeg glæder mig til at se hvad du fik lavet af scrap ; )

Dorit sagde ...

Her på Fyn har det også regnet meget, men da vist ikke "mere" end omkring 50 mm, så det er jo ikke noget. Og vores kælder er tør. Men der er bare ikke sjovt, for vand de forkerte steder ødelægger bare alt, så øv til jer oppe i Nordsjælland, igen er det naturen, der driller !
Glæder mig til opskriften. Ha' en rigtig skøn scrappe-lege-søndag !

Dorit sagde ...

PS: du kan da lige tage et par fotos fra i dag, så vi kan se, hvem gæsterne er, hi-hi !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...