søndag den 23. august 2009

flad pool


Så er badesæsonnen slut. Poolen er ved at blive tømt og pakkes så ned til det bliver sommer igen. Selvom der har været mange gode dage på det sidste, tager det tid at varme vandet op, så nu er det endegyldigt SLUT for i år.

Den har været til stor glæde og underholdning for alle aldre, så vi er glade for at vi investerede i den.

Jeg synes man kan mærke efteråret lidt om hjørnet, selvom det indimellem er lunt nok. Aftnerne bli'r også kortere ... og mørkere....

Tak til jer der har spurgt ind til og fulgt pool-sæsonen... vi er tilbage igen... til maj =0)
Tak fordi du kom forbi... hav en god søndag.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg synes også jeg kan mærke efterårets komme. I dag er det jo sommerligt og lunt nok, men efter solnedgang er det altså blevet køligere efterhånden.

- Rigtigt flot layout du har lavet med kirken. Det er så fint med de små kors.

Fortsat god søndag.

Heidi sagde ...

kan kun give dig ret - man kan mærke efteråret om hjørnet :o/ øv har jeg det lidt, syntes der var så meget jeg ville her i sommer men - igen - ikk nået alt det jeg ville, men så godt der jo "kun" er 1 år til vi har sommer igen ;o)

Ja jeg har jo fulgt spændt med i pool haven - elsker selv at bade og er som børnene når der er vand ;o) glæder mig til at følge til næste år ;o)

Karina Beck sagde ...

"Sommeren er forbi nu og den nærmest fløj afsted"... som C.V. Jørgensen sang.
Det kan jeg ikke holde ud at tænke på lige nu. Jeg elsker efterårets farver, men bliver lidt trist over at vi går mørket i møde...
Fortsat god søndag.

Charlie sagde ...

Vil det sige vi ikke skal træne til at blive vinterbadere alligevel og at det er helt spildt at jeg har været på loftet for at støve mine kunstløberskøjter af. ØV SÅ =0)

Anne Bente sagde ...

heeeee læste charlies kommentar, og ja jeg troede sørme da også du skulle til at være vinterbader :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Den ser godt nok lidt mismodigt ud, som den klasker sammen. Men det er dejligt, at den har givet jer en masse fornøjelse gennem sæsonen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...