torsdag den 20. august 2009

Mod Visingsø


Så er jeg kommet godt igang med feriealbummet fra Stockholm. Det var en helt fantastisk oplevelsesrig miniferie, så billedmængden fra turen var lige ved at "vælte" mig ;o)
Jeg kom hjem med over 400 billeder!!!
Nu har jeg valgt og fået fremkaldt foto og jeg tror der bliver omk. 30 LO'er!!!!
Nå, men her er vi altså på vej mod Visingsø som ligger i Vättern. Man kan jo læse teksten på LO'et, hvis man gerne vil følge helt med :o)
Jeg har brugt bassil karton og papiret er fra en pakke jeg har købt i Kvickly for længe siden.
Alfabetet er Tangarine fra QK. Tak Charlie c",)
Hav en dejlig sensommerdag og tak fordi du kom forbi.

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Meget flot dobbeltlayout.
Ser frem til mere ; )
Du må have en god torsdag.

Anne Bente sagde ...

total lækker dobbel lo, det kan jeg slet ikke lave øv.ha en god varm dag.

Charlie sagde ...

Jamen velbekomme, jeg er da glad for at mine alfabeter kan komme på ferie og få lejlighed til at komme med på dine fine LO's, når jeg nu er SÅ sløv at jeg endnu ikke har fået lavet et eneste færdigt i år. SUK - var jeg lidt mere adræt gav jeg mig selv et los i ..... =0)

Charlotte sagde ...

Rigtigt lækkert layout. Flot med alle de mange billeder og baggrundsarket passer rigtigt fint til.
Jeg glæder mig til at se flere LOs fra jeres ferie.
Ønsker dig en god weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...