lørdag den 7. november 2009

Brødrene Løvehjerte


Én af AL's bedste bøger er efter min mening B.L.. Den er simpelthen så gribende, sørgelig og fyldt med kærlighed på én og samme tid.
Da jeg kom til dette område var jeg ikke ÉT sekund i tvivl om, hvor jeg var.
Til jer der har læst bogen: Her er farfars hus, åen hvor Jonatan og Tvebak fisker, Tvebaks hemmelige gang, Tengils vagttårne, hemmelig vægbesked oma...
Det HELE er simpelthen lavet så flot.... jeg kan kun anbefale et besøg.
Det var sidste stop på turen hjemad, så nu er vi snart ved "vejs ende".
Det er billeder mattet på grøn KarenMarieKlip-karton, som går igen til bogstaverne, som er "Fruit smooties" fra Sizzix. Jeg kan ikke huske hvor jeg har papiret fra :o/
Tak fordi du kom forbi. Jeg er rigtig glad for jeres kommentarer.
Hav en dejlig week-end.

6 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ih endnu et skønt LO. Helt perfekt papir med de lyserøde blomster. Lige som i Kirsebærdalen :)

Min AL ynglings bog er også Brødrene løvehjerte, jeg har læst bogen og set serien flere gange. :) Flotte billeder fra "Nagijala" :)
Du må også ha' en rigtig dejlig weekend. :)

Anne Bente sagde ...

hold da op et skøøønt lo, lækre farver du har brugt.

Charlie sagde ...

Hej du - ja det papir er perfekt og det er også en af mine yndlings AL bøger - dog fører Mio min Mio med et mulehår - måske fordi jeg læste den første gang da jeg selv var barn - og så er det jo noget HELT specielt. B.L. har jeg kun læst som voksen.

Mette W. Sørensen sagde ...

Kender desværre ikke bogen, men vil da lige kigge nærmere på den. Super flot LO, dejlige farver

troll13 sagde ...

Endnu et fantastisk dobbelt LO. Jeg kan godt huske bogen, jeg læste den da jeg kig i skole og den var helt fantastisk. Min den største søn har lige haft den til høtlæsning i skolen og han elskede den også bare :o))

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Åha - Brødrene Løvehjerte er fantastisk, men det giver sådan i hjertet undervejs. En storslået roman man kan læse om og om igen. Jeg glæder mig til at læse den højt en gang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...