mandag den 2. november 2009

SAM i Roskilde


1000 tak til alle omkring mig og til Rikke og Lisbeth for en rigtig dejlig week-end i Roskildehallen.
Vi havde to super hyggelige dage. Jeg nyder at få set mange af jer, jeg blogger med IRL, så tak fordi I kom forbi og sagde "HEJ".
Her er et par (ikke særlig gode) stemningsbilleder fra scrap-bordene og butikkerne. Der var en fantastisk god stemning...
Ét af de kort fra Scrapfactory, som (bla.) vi ved vores bord "faldt for".Og så et billede af alle mine LÆKRE sager... som jeg skal ind og røre ved igen, igen. Er specielt begejstret for QK "tandfeen". som var en excl. die fra "TIL SALG" bordet (genial opfindelse med det bord).

Så er der bare at sige GOD NY UGE... og tak fordi du kom forbi min blog. Jeg takker for jeres søde kommentarer til mit Sveriges feriealbum, som næsten er slut nu... jeg bliver så glad, når der ligger et par ord.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Tak for sidst ven - ja det var alletiders. GODT du fik fotograferet - det nåede jeg slet ikke. Og ja - jubi - at pakke ud og få taget i brug er anden akt af indkøbsoplevelsen, ikke??

Dorit sagde ...

Sikke et væld af gode sager, stemper, karton og QK, der blir noget til de laaange vinteraftener !

Heidi sagde ...

Nøjjjjjj så lækker sager du har fået købt, spændende hvad der kommer ud af det ;o)

Super flot kort i skønnnnnn farve

Mette W. Sørensen sagde ...

Ser ud til der var gang i den, var selv til scrapamok i Nordjylland lørdag. Sikke nogle dejlige ting du har købt, det er bare så skønt at komme hjem med nye ting og nye ideer :-)

Karina Beck sagde ...

Ja selv tak da. Det var en rigtig hyggelig weekend og ja meget hyggelig stemning. Jeg fik ikke lavet så meget scrap. Faktisk gik jeg først rigtig i gang 2 timer før lukketid søndag ; ) Så et enkelt LO med Victor blev det. Resten af tiden fløj afsted med at snakke og shoppe!!
Hyggeligt at hilse på dig igen.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Der er jo ikke noget som nye legesager; men er bare nødt til at nusse med dem om og om igen. Det ser ud som om I havde en dejlig dag (også her længe efter).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...