søndag den 7. marts 2010

Thailand LO # 17 &18





Her er de næste par sider fra vores tur til Thailand. Jeg har "klippet" teksten ind som selvstændige billeder, så den kan læses. ;o)
Jeg kunne ikke få billedet til at blive så stort, så man kunne læse teksten på den anden måde, jeg lagde op :o(

Nå, men som I kan se, er det fra en PÆLEBY i en sø... Super spændende besøg.

Idag har vi ellers fået skyer på himlen... (ØV - man bliver hurtigt forvænt med solen :o))... men INGEN SNE... og DET er vigtigt!

P.t. pusler jeg med nogle LO'er til "de store drenges" album... jeg er håbløst bagud...

Nyd nu søndagen... tak for besøget her... og for jeres hyggelige kommentarer...
VI SES...
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Kanonflotte layouts Margit. Og skønne billeder. Hvordan har du klaret den oppe fra luften?
Jeg synes faktisk at det er dejligt med teksten tæt på, så jeg kan få det hele med ; )...
Ja, jeg kunne også godt bruge et års kreativt orlov med alt det jeg gerne vil lave.
Rigtig god søndag til dig.

Dorit sagde ...

Hvor er det bare spændende læsning om hvordan man lever i andre kulturer. Jeg kunne sagtens finde mig i, at manden tager ud at fiske, mens jeg passer det derhjemme, men den går nok ikke i længden. Har tit tænkt på, hvordan det må være at bo sådanne steder med masser af vand, jeg ville få dårlige nerver, skulle jo hele tiden holde øje med de små børn, at de ikke dratter i, men de kan måske svømme fra fødslen ???
Fotoet fra oven er måske et postkort.. ? Eller har man været på luftballontur ?!
Vildt spændende tur I har været på, læser gerne mere.

Mette W. Sørensen sagde ...

Endnu et par skønne ferie LO's, synes det er blevet rigtig godt med de tekster du har sat ind... så stil rent.

troll13 sagde ...

Super flotte LO'er du har lavet, og flot med dine tekster. Det får mig til at tænke på, hvor håbløst bagud jeg er med alle mine feriebilleder og deslige ;o)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...