onsdag den 17. marts 2010

Thailand LO #22 og 23






Hov... de kom i omvendt rækkefølge ;o/... Nå, men det går vel.
Så blev det manicure og strandcafé først. Super fed strand og poolområde, som man godt kunne ønske sig at ligge på igen ;o) (lige NU). Tekstboksen øverst er den samme som der sidder på LOet, men i lidt mere læsevenlig udgave.
Det andet LO er fra vores tur på marked i Khao Lak... Desværre drejede drenge der renser fisk sig lige da jeg tog billedet, så det blev ikke så skarpt. Men sødt alligevel af én der har travlt med at hjælpe, synes jeg. Ellers er der jo masser af farver sådan et sted... og MANGE sjove ting at gå på opdagelse i.
Sikken nogle dejlige sol-dage vi får i disse dage... i hvert fald her hos os... og sneen svinder hastigt. Her lige ved spisetid havde vi 6 +gr. udenfor... JUBIIII...
Erantis, vintergækker og krokus vrimler frem på rad.... foråret ER på vej!!!
Hav en dejlig aften... tak for besøget og for din kommentar... det gør mig glad at læse dem og giver mig fornyet lyst til at blogge ;o)
SES

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Igen nogle super spændende billeder og flotte LOer.
Det skønne ved scrapbooking er bl.a at man får bearbejdet billederne lidt mere ved at sætte dem op og skrevet teksten til. Det sidste er du bedre til end jeg ; )

Mette W. Sørensen sagde ...

Det er simpelthen nogle skønne LO´s og hold da op i både har oplevet noget men også taget det med hjem i form af mange billeder.... Hvor mange kan du blive ved at lave ??? :-)

Gitte sagde ...

waow flere skønne LO's fra Thailand.:) Det er så skønt at læse om alle dine ferieoplevelser. :)Jeg må jeg se at blive bedre til.:)
Du må ha' en rigtig skøn uge.

Heidi sagde ...

igen super flotte og skønneeeeeeeee billeder - ja suk og kunne ligge der lige nu... her svinder sneen også men syntes det går alt alt for langsomt ;o)

Rigtig god dag til dig

Betina Olesen sagde ...

Hold da op... du får godt nok lavet noget til det ferie album... hvor er de bare skønne...

Kunne du ikke overtage mine Thailands billeder, når du bliver færdig med dine egne, nu er du jo i træning ;-)jeg har taget ca. 36 stk om dagen i 3 uger....det bliver ca..... mange..LOL

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er imponerende, som du er kommet igennem alle jeres fine feriebilleder. Siderne her er super.

Det er godt at høre, at foråret er på vej - det vil jeg glæde mig til i næste week-end, når vi kommer hjemad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...