onsdag den 10. marts 2010

Thailand LO #19



På én af vores ture besøgte vi et tempel i en grotte. Som det kan ses blev vi velsignet (!!) og fik et lykkearmbånd hver.
Dette LO startede jeg til scrap-a-mania i sept. Munkens orange klædedragt inspirerede mig til pang-farverne på BG OBSCURE RANDOM - så det blev mit baggrundsvalg. Bogstaverne er fra et alfabet jeg har lånt af Gitte... (kan ikke huske navnet!!!??)

Vi har været i biffen i formiddags og set (bl.a.) Meryl Streep i "Det' indviklet"... ejjj - den var bare go'... morsom, sød og hyggelig...
Nu skal vi ud at trave... Ha' en god dag... tak for besøget og jeres søde kommentarer... de gør mig rigtig glad!
SES
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Nej hvor sjovt ;-D
Da vi var i Thailand blev vi også velsignet i et tempel i Chiang Mai. Jeg fik mit lykkearmbånd på af en embedsmand, der sad ved siden af munken. Vores tur var totalt fantastisk, jeg bilder mig ind, at det er lykkearmbåndets "skyld" ;-D ;-D

Super fint LO har du i hvert fald lavet igen :-D

Karina Beck sagde ...

Det er et spændende layout og flotte billeder.

Mette W. Sørensen sagde ...

Synes du klarede papir valget meget godt, passer rigtig godt til de skønne billeder

Charlie sagde ...

Papir og skrifttype er da lige i øjet til sådan et emne. Så kom det LO'et om de velsignede armbånd, jeg har jo set dem på!! Sjovt at læse om.

Gitte sagde ...

Ej nogle skønne LO's fra Thailand. Lækkert papir.:) Dejlige billeder.:)
Hyggeligt lige at læse om stedet hvor I har været. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...