tirsdag den 18. juni 2013

En lykkelig modtager....



For nogen tid siden sagde Herbert en dag : "øv... min ene crocs er blevet væk" !?
Den kommentar blev gemt bag øret - og da vi var på "snold" første gang i Rhodos by, kom jeg til at tænke på hans bemærkning.... =0)

Jeg sms'ede til sønnike for at få str. og farve.... og fandt (med en anelse besvær) det rigtige match...
Den unge mands allerbedste yndlingsfarve er nemlig ORANGE... så DEN farve skulle de selvfølgelig være. 

Det var nu ikke så let... (det er her besværet kommer ind) ... for i den første butik var den ualmindelig søde ældre dame MEGET rystet over, at det skulle være DEN farve til en dreng...!!(og hun havde ikke den rigtige str.!!)
Hun fandt nogle FLOTTE blå... i den efterspurgte str. ... men den gik ikke... så jeg måtte hen et andet sted og finde dem... ;o)

HELDIGVIS... for se LIGE de her billeder fra modtagelsen...=0)
De vidner da om en GLAD :o)) modtager... og DE billeder skal SCRAPPES =0)

I morgen kommer han + de to storebrødre og hygger... for mor og far har bryllupsdag.... og skal ud at spise ;o) ... 

Som du kan se udvikler mit PC-kendskab sig stille og roligt... 
Dagen i dag blev den, hvor jeg fik uploadet billeder for 1. gang på den nye....

Måske ser du snart noget fra turen til Rhodos =0)

Hav en dejlig sommeraften... tror det gælder om at nyde én af de sjældne af slagsen, før vandet kommer (fra oven)....
SES 

PS... undskyld længden på indlægget =0)

Posted by Picasa

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Super dejlige billeder! Jeg glæder mig til at se dem scrappet!
Hvor er du en sød farmor!

Charlie sagde ...

SÅDAN farmor og du skal endda holde styr på hele 6 af slagsen. Dejligt at se hans glade udtryk og HOLD da op hvor han ligner dine drenge som små. =0)

Anonym sagde ...

Super billeder, jeg er også glad for mine crocs selvom de er dækket i maling osv Måske skulle jeg også købe i orange næste gang..de er bare så sej, velkommen tilbage og fortsat god uge. Mvh Vikki

Bodil Bording Hansen sagde ...

Hvor er det en glad dreng, som får sit
ønske opfyldt, dejlige billeder :0)
Knus Bodil.

Heidi sagde ...

SÅ skønne billeder af en max glad dreng - og forstår ham da godt :-)

Sivsko sagde ...

Dejlige billeder af meget glad dreng

Annette / aka sagde ...

Jeg kan da godt forstå Herbert gerne vil have orange crocs. De er godt nok flotte, og passer så fint til en dreng i de øvrige farver.
Skønne fotos.
Og ja, det kan findes ud af, alt det PC. Og tiden går så godt med det, ikke ? hihi.
Har "nydt" varmen i scraprummet i aften. 25,7 grader står den på nu. Så klæber papiret af sig selv...
Knus herfra.

May Britt sagde ...

Rigtig dejlige billeder og kan da godt forstå de skulle være orange... de er da bare super flotte og godt du fandt lige det som det skulle være...

Gitte sagde ...

Godt du ikke faldt for de blå, det lyser ud af ham, hvor glad han er for dem. Og orange er da en skøn farve.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...