fredag den 7. juni 2013

OSH kort # 50 2013

 
 
Jeg har igen fundet papirer i "den gamle Aldi-blok".
Da jeg havde fundet papiret frem og lagt hovedet i blød... kom jeg i tanke om mit QK sæt "Relax".... og huskede, at der her var en delfin-die...
Så den kom i sving... og jeg sværtede og samlede alle delfinerne - skrev en tekst på pc'en og så var jeg pludselig klar til at samle kort... tror der blev 24 stk... !!
For variationens skyld kom delfinerne til at sidde oppe og nede på hver sin halvdel... og en masse rester blå karton var også blevet anvendt... =0)
 
Disse kort var blandt dem der kom i kasserne sammen med SAM kortene.
Så har vi endnu en week-end lige om hjørnet.

Ønsker dig en dejlig en af slagsen.
SES

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hold da op 24 stk ! Du godt nok effektiv/kreativ og søde er de :-)

Rigtig god weekend

May Britt sagde ...

Super søde kort til OSH kassen...

Pia Larsen sagde ...

Er helt vild med delfinen, den er så fin! Super flotte kort!

Anonym sagde ...

Jeg synes det er utroligt at Aldi kunne har sådan lækker papir, det er bare såååå flot og samt med den delfin die er resultater ikke til at modstå, tak igen for inspiration.Ha en rigtig god weekend. Mvh Vikki

Annette / aka sagde ...

Hold da op for nogle fine sommerlige kort. Tænk at du lige havde en delfin QK. haha. Det undrer mig ikke, og den er jo bare så sød. Den Aldi blok har du været heldig med, for jeg huske flere søde papirer derfra.
Ja, weekend igen, igen. Utroligt som tide iler.
Ønsker jer en god en af slagsen fra os 3.

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Charlie sagde ...

Ja de var så fine de Flipperkort. Jeg lider af akut præstationsangst med et kort til You know who.. Og OBS - du skal nok lige slette dem spammail du har fået lige over mig her. God søndag. Knus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...