torsdag den 27. juni 2013

OSH kort # 55 2013



Det øverste kort er fremstillet af doneret PANDURO-papir. 
Jeg har har haft svært ved at bruge det - syn's det er lidt svært - men måske kan dette bruges selvom det er meget enkelt.
Det nederste er lavet med rester... både af papir og borter. Stemplet var en gave på en scrap-messe, som jeg har farvelagt. Hjerterne er fra en Panduro-hjerte-punch.

Ellers står dagen i rengøringens tegn... det hele trænger bare til en ordentlig tur :o(... ikke det bedste jeg ved!!
Men bag efter er det dejligt =0)

Nyd dagen...
SES
Posted by Picasa

8 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Søde kort, og flot måde du har brugt donorpapiret på. Kan godt genkende det, og husker mest julekort i den forbindelse. Ak ja. Har stadig lidt tilbage af den stak jeg fik i sin tid.

God arbejdslyst med kost og spand.....Jeg er IKKE misundelig.
Knus.

May Britt sagde ...

Søde kort og altid dejligt at få brugt af restpapiret...

Go rengøring....

Mette sagde ...

Jeg MÅ altså se at få lært det der med rester...i morgen holder jeg fri, og så står der også rengøring øverst på min to do liste, puhadada...Det er heller ikke min favorit beskæftigelse ;-)

Bodil Bording Hansen sagde ...

De er da fine dine kot :0)
Der ligge vist også lidt Panduro papir et sted her hos mig, det bliver sikket støvt af på et tidspungt og bugt ;0)
Knus Bodil

Heidi sagde ...

De er super søde og i skønne farver :-)

Charlie sagde ...

De er da fine begge to. Det var helt sikkert noget af det mere dystre og svære P-papir. Tak for kortleverancen i tirsdags. =0)

lam sagde ...

som altid to smukke koret fra din hånd,trods papiret drillede. Det altid godt med lidt udfordring

Anonym sagde ...

Jeg også har fået den Panduro papir og det er den eneste jeg har ikke prøvet, så var det dejligt at se hvor godt det kan være, tak igen, ha en god weekend, mvh Vikki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...