fredag den 8. november 2013

OSH # 76 2013



Én af de ting der lå i "den blandede pose" var et BG mini album i løsblade-system... ;o)
Alle siderne er brugt til et kort... nogle sider var ens og blev brugt 2 gange - andre fik forskellige sider fremad. Dér, hvor folden var på siden, dækkede jeg med et bånd... ;o) Der var også tilhørende tags, som jeg satte på med brads og så tilføjede jeg lidt bling. Alle stemplerne er fra HERO ARTS.
 
TAK... til Maybritt B endnu engang...
 
Tarok var en rigtig god film... svoger har selv kørt på C.Travbane med sine egne heste, og vi har også (i vores unge dage) haft vores gang der inde. Men filmen handler også om andet end heste... ;o)) Den er bestemt se-værdig =0)

Lige om snart er det week-end...
Ønsker dig en RIGTIG god én af slagsen...
SES
 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

May Britt sagde ...

Rigtig søde kort du har fået ud af posen og dejligt at se det blive brugt... heller det end det står og samler støv... ja kan huske Tarok fra min barn/ungdom og var så heldig at vinde bogen og 2 bif billetter, dem har datteren fået da hun er skudt i heste ( vi har selv haft hest ) jeg vil bare gerne læse bogen som også er fyldt med en masse dejlige billeder... Go' weekend til dig og dine..

Bodil Bording Hansen sagde ...

Det er nogle super fine kort af rester, du kan bare det med at få kortene til at se meget elegante ud :o)
Knus Bodil

Anonym sagde ...

Nej hvor har du været flittig, elsker de tekst du har brugt og dejligt at se gammel BG papir brugt til en god formål, må heller kig igemmen alle mine og se hvad jeg laver, tak for inspiration mvh Vikki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...